Hvad gør jeg når jeg har fået et nyt betalingskort, som fremover skal anvendes til hævninger og betalinger?
Svar: Hvis du har fået et nyt betalingskort, er der forskellige retningslinjer for hvordan du kan tilføje et nyt kort (Dankort eller Mastercard), eller ændre i dine betalingsoplysninger, alt efter hvilken kundeklub du er medlem af. Nedenfor kan du se hvordan du kan ændre dit betalingskort alt efter om du er Mercedes, Renault & Dacia eller Ford kunde.
Mercedes (Hessel Starplus):
Som Mercedes kunde med et Hessel STARplus Complete eller Hessel STARplus Business medlemskab, kan ændringer foretages ved at logge ind på din personlige brugerprofil på Starplus medlemssiden. Her kan du også som Mercedes kunde tilgå og se dine fakturaer samt andre regningsrelaterede oplysninger vedrørende dit medlemskab.
Det er også her du ændre dine betalingsoplysninger, hvis du har fået et nyt kort af din bank.
For at logge ind som bruger på vores kundeklub HesselStarPlus skal du følge denne vejledning:
1️⃣ - Klik på dette link: https://www.hessel.dk/vaerksted-service/ydelser/service/fordels-serviceaftaler/hessel-starplus/dit-medlemskab og følg vejledningen nedenfor.
2️⃣ - Vælg "Mit Hessel Starplus" og derefter vælger du dit abonnement.
3️⃣ - Herefter indtaster du din E-mail, og få tilsendt en engangsadgangskode, som du logger ind med.
4️⃣ - Når du er logget ind vil du kunne tilrette alle dine oplysninger, samt tilføje dit nye betalingskort til din bruger for fremtidige betalinger.
Renault & Dacia (Hessel plus):
Som Renault, Dacia kunde med et HESSEL PLUS medlemskab, kan ændringer foretages ved at logge ind på din personlige brugerprofil på HESSEL PLUS medlemssiden. Her kan du også som Renault eller Dacia kunde tilgå og se dine fakturaer samt andre regningsrelaterede oplysninger vedrørende dit medlemskab.
Det er også her du ændre dine betalingsoplysninger, hvis du har fået et nyt kort af din bank.
For at logge ind som bruger på vores kundeklub HesselPlus skal du følge denne vejledning:
1️⃣ - Klik på dette link: https://customer-portal.billwerk.plus/#/auth/login?account=0d5f94b5731694833b1959b2df76d6e1 og følg vejledningen nedenfor.
2️⃣ - Herefter indtaster du din E-mail, og få tilsendt en engangsadgangskode, som du logger ind med.
3️⃣ - Når du er logget ind vil du kunne tilrette alle dine oplysninger, samt tilføje dit nye betalingskort til din bruger for fremtidige betalinger.
Ford (Hessel Fordplus):
Som Ford kunde med et HESSEL FORDplus medlemskab, kan ændringer foretages ved at logge ind på din personlige brugerprofil på HESSEL FORDplus medlemssiden. Her kan du også som Ford kunde tilgå og se dine fakturaer samt andre regningsrelaterede oplysninger vedrørende dit medlemskab.
Det er også her du ændre dine betalingsoplysninger, hvis du har fået et nyt kort af din bank.
For at logge ind som bruger på vores kundeklub HesselFordPlus skal du følge denne vejledning:
1️⃣ - Klik på dette link: https://customer-portal.billwerk.plus/#/auth/login?account=9304e22bd13f47068b0efc0047b110d3 og følg vejledningen nedenfor.
2️⃣ - Herefter indtaster du din E-mail, og få tilsendt en engangsadgangskode, som du logger ind med.
3️⃣ - Når du er logget ind vil du kunne tilrette alle dine oplysninger, samt tilføje dit nye betalingskort til din bruger for fremtidige betalinger.
Jeg har modtaget en mail om, at mit medlemskab er ophørt. Hvordan skal jeg forholde mig til dette?
Svar: Har du modtaget besked om, at dit medlemskab er ophørt, skyldes det sandsynligvis enten et nyt betalingskort eller manglende betaling. Ønsker du at beholde dit medlemskab eller har spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeklub afdeling på 7211 6969.
Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg er medlem. Hvordan kan jeg tjekke det?
Hvis du er usikker på, om du er medlem af vores kundeklub, kan du logge ind på medlemssiden, der passer til din bil.
Hvis du har en Mercedes, kan du logge ind på medlemsside via dette link: https://www.hessel.dk/vaerksted-service/ydelser/service/fordels-serviceaftaler/hessel-starplus/dit-medlemskab
Hvis du har en Renault eller Dacia, kan du logge ind på medlemssiden via dette link: https://customer-portal.billwerk.plus/#/auth/login?account=0d5f94b5731694833b1959b2df76d6e1
Hvis du har en Ford, kan du logge ind på medlemsside via dette link: https://customer-portal.billwerk.plus/#/auth/login?account=9304e22bd13f47068b0efc0047b110d3
Hvis du kan logge ind med din e-mailadresse og se din bil på medlemssiden, er du medlem.
Du kan også tjekke din netbank for at se, om du betaler til kundeklubben.
Hvis du hverken kan logge ind med din e-mail eller finde betalinger til medlemskabet i din netbank, er du ikke medlem af vores kundeklub.
For at læse mere om dine vilkår og yderligere info om medlemssiderne, kan du tilgå dem via følgende link:
For Mercedes-Benz fordelskunder - https://www.hesselstarplus.dk
For Renault og Dacia fordelskunder - https://www.hesselplus.dk
For Ford fordelskunder - https://www.hesselfordplus.dk
Hvis dit Hessel kort / medlemskort er i stykker eller ikke virker - skal du kontakte Shell kundeservice. De kan se om der er problemer med kortet og hvis der er brug for det kan de også sende dig et nyt kort med posten hurtigst muligt. Grunden til det er Shell du skal kontakte, er at de er vores samarbejdspartner i forbindelse med kundeklubben og det er dem som udsteder kortet.
Du kan kontakte Shell kundeservice direkte her:
Telefon: 9933 3360 eller e-mail: kontakt@shellcard.dk
Hvis du har brug for at spærre kortet kan du gøre det døgnet rundt på 9933 3360 eller via dette link - https://secure.shellcard.dk/account/login.asp