Jeg har ikke modtaget mit medlemskort?
Når du melder dig ind i en af vores kundeklubber eller tegner en fordelsaftale modtager du en velkomst mail som en bekræftelse på at din tilmelding er gået igennem. I denne mail er der et bestillingslink hvor du bliver ført ind på Shell's hjemmeside for at bestille dit kort til vask og brændstof.
Hvis du ikke har været inde og bestille via dette link, så er det derfor du aldrig har modtaget et Shell kort.
Fra det øjeblik, du bestiller dit kort via Shell's hjemmeside, kan der gå op til 14 dage, før du modtager dit nye medlemskort til kundeklubben med posten.
Jeg kan ikke finde mailen til bestilling/hvor kan jeg bestille kortet dags dato?
Hvis du ikke kan finde din velkomst mail, kan du bestille kortet allerede i dag, ved at vælge dit medlemskab nedenfor og udfylde formularen på shell's hjemmeside:
For Mercedes kunder kan kortet bestilles via linket nedenfor - vælg det medlemskab som du har:
Bestil Shell kort til "Hessel STARplus Complete" - https://secure.shellcard.dk/ansoeg/#/?sClubID=77
eller
Bestil Shell kort til "Hessel STARplus Business" - https://secure.shellcard.dk/ansoeg/#/?sClubID=76
For Renault & Dacia kunder kan kortet bestilles via linket nedenfor:
Bestil Shell kort til Hesssel PLUS - https://secure.shellcard.dk/ansoeg/#/?sClubID=66
For Ford kunder kan kortet bestilles via linket nedenfor:
Bestil Shell kort til Hessel FORDplus - https://b2c.shellservice.dk/apply/welcome?sClubID=67
Hvis du har mistet dit medlemskort eller har yderligere spørgsmål vedrørende oprettelse eller kortet, er du velkommen til at kontakte Shell Kundeservice direkte på telefonnummeret +45 9933 3360.